2013. aug. 2.

Kritika: Múzeumi: Szecessziós kiállítás

A kiállítás ideiglenes és az Iparművészeti Múzeum kiállítása

Nézzük meg az épületet:
A kiállítás az épületnél kezdődik: csodálatos mozaikok és kerámiák, amiknek nagyon szép színük van.
Belülről is szép az épület, csak nem elég színes, csupa fehér.

A kiállítás tartalma:
A kiállítás első része a Bigot pavilon darabjaival kezdődik. A Brigot pavilon az 1890-es világkiállításra épült, Brigot kerámiával volt díszítve. A világkiállítás után a pavilont eladták, és az Iparművészeti múzeum fevásárolta a pavilont és a kiállítás számos darabját. Eddig a pincében porosodott, de amikor szigeteltek megtalálták a kiállítás darabjait. Restaurálták és egy részét kirakták. Ezek nagyon szép főleg kékre festett kerámia díszek.
A kiállítás másik fele a kiállításnak a világkiállításon kiállított darabok egy része. Gyönyörű vázák és egyéb (főleg) kerámiák. Nagy részben magyar művek. Rippl-Rónai műveket is láthatunk.

A véleményem:
Nekem ez a kiállítás nagyon tetszett mert nagyon szép színes művek voltak kirakva

Ez jó volt mert:
-Tökéletesen voltak megválogatva a kiállított darabok. (+3)
-Szépen voltak restaurálva a darabok. (+1)
-Jól voltak megvilágítva. (+1)

Ez a fantasztikus kiállítás 5 pont volt.

Ez a 100. Bejegyzés.
A szerkesztők megengedték nekem, hogy én legyek az a szerencsés aki ezt a bejegyzést megírja.
Ez a száz bejegyzés tartalmazott vicceket, kertészei dolgokat, turisztikai bejegyzéseket, recepteket...

Ezt a bejegyzést direkt normális bejegyzésként írtam, mert ha külön írtam volna nem lenne ebből semmi érdekes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése