2013. szept. 28.

Kritikák: Kutatók éjszkája

Lehet, hogy előre kellet volna kiírnom, hogy mindenkinek időben eszébe jusson a jelentkezés, de ezzel elkéstem. Mindenesetre kritikát tudok róla írni. Idén (is) a Budapesti Corvinus Egyetemre mentem.

A jelentkezés: ha nem csak öt nappal a Kutatók Éjszakája előtt kerestem volna magamnak programot, akkor sokkal több lehetőségem lett volna, de sokra már elfogyott a hely. Az biztos, hogy minden évben még be tudunk menni még másra is mint jelentkeztünk, de például a "készítsünk oltott dinnyepalántát" programra tudni kell, hogy hány tök és dinnyepalántát hozzanak.

Az eltévedés: Idén akármennnyire is kerestük a "C" épület annyira kicsi volt, hogy alig találtuk meg. Innen kezdődtek a programok.

Minden piros paradicsom finom? : Az első programunk paradicsom összehasonlítás volt. Mivel már nincsenek nagyon paradicsomok szabadföldön, ezért a 7-ből csak egy volt nem bolti, de az sem volt már tökéletes. Nem voltak túl jók a paradicsomok, főleg, hogy a csoport elég kritikus volt szegény piros gyümölcsökre (vagy a paradicsom zöldség?). Megmértük a paradicsom "brix" taralmát, ami az édességére utal, és a paradicsom savtartalmát. Ez a program tökéletes volt.

Beteg, rendellenesen fejlődő növények: Itt olyan dolgokat tudtunk meg, hogy milyen tünetei vannak a növény tápanyaghiányának és, hogy hogyan lehet segíteni rajta. Kaptunk ehhez kiskönyveket, és egy olyat is ami a szőlő gondozásáról szól, ami a legfontosabb mert nem tudtam azt, hogy hogyan kell.

Volt olyan program is ahol nagyon finom szőlőket kellett kóstolni, és még sok más. Nekem nagyon tetszett az egész program.

Pontozás:
 Jól fel voltak készülve az előadásra és az ajándékokkal is (növény, újság)  2 pont
Nem volt unalmas az előadás. 2 pont
Bevonták a közönséget is 2 pont.

Sajnos nem tudtam  máshogy pontozni úgyhogy 5-ből 6 pontot értek el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése